Vacature: Manager Servicedesk & Klantprocessen

Aan het werk in Arnhem,  Gelderland als manager servicedesk & klantprocessen?

In de categorie Directie/Management algemeen is een vacature vrijgekomen voor de functie van Manager Servicedesk & Klantprocessen. Je werkt hier in de Gezondheidszorg/Welzijn branche.

Je kunt per 16-11-2023 beginnen en de einddatum is op 15-01-2024. Je kunt aan de slag met een Vast contract.

Iets voor jou? Solliciteren kan eenvoudig. Tot nu toe hebben 5 mensen gereageerd op de vacature Manager Servicedesk & Klantprocessen.

Wees er snel bij, zodat je kans maakt op een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek als Manager Servicedesk & Klantprocessen. 

Eisen vacature Manager Servicedesk & Klantprocessen

Wat heb je nodig naast een goede motivatie om voor deze baan in aanmerking te komen? Je schoolniveau moet minstens HBO  zijn. De functie is voor minimaal 32 uren in de week met een maximale werkweek van 36  uren.

In het kort over deze vacature in Arnhem:


Salaris indicatie
Minimaal 4063- 6136

Werkperiode
16-11-2023 -15-01-2024

Werkuren
32-36

Locatie
Arnhem,Gelderland

Opleidingsniveau
HBO

Contracttype
 Vast

Branche
 Gezondheidszorg/Welzijn

Functietitel
Facilitair Manager

Direct solliciteren
https://www.werkenbijsiza.nl/vacatures/manager-servicedesk-klantprocessen

Contact opnemen over deze vacature voor meer informatie of om te solliciteren? Dat kan via Unknown door naar het volgende email adres Unknown ter name van Unknown te mailen. Bellen is ook mogelijk via Unknown. Vraag daarbij naar Unknown Unknown.

Zelf je vacature uitzetten via deOosterbeekgids.nl? Neem dan contact met ons op.

Tips solliciteren voor Manager Servicedesk & Klantprocessen

Lijkt de vacature Manager Servicedesk & Klantprocessen in Arnhem iets voor jou? Dan kan je direct solliciteren. De volgende tips kunnen je helpen om de baan als [zb_mp_title] te bemachtigen:

  • Lees je goed in over je potentiĂ«le werkgever Unknown. Bekijk de website en social media van het bedrijf
  • Stel zelf ook vragen: hoe zie je dag als Manager Servicedesk & Klantprocessen eruit, wat kan je verwachten en met wie werk je samen?
  • Denk na over vragen die je misschien kunt krijgen tijdens je sollicitatie. Wat zijn vragen die een werkgever kan stellen bij een sollicitatie voor Manager Servicedesk & Klantprocessen en wat is een goed antwoord op een dergelijke vraag?
  • Ga er positief en uitgerust in, zo kom je goed over en maak je een grotere kans om de baan te bemachtigen.

 

Niet de vacature die je zoekt? Bekijk ook onze andere vacatures in Oosterbeek.

Laat dit artikel viral gaan in Oosterbeek, deel het met je vrienden!

Auteur

Picture of deOosterbeekGids Redactie
deOosterbeekGids Redactie

Vacatures worden verzamelt door de redactie van deOosterbeekgids.nl. Jouw vacature insturen? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

  1. Manager Servicedesk & Klantprocessen Siza 16-11-2023

Meer vacatures in Oosterbeek